Ce-am avut şi ce avem - Noul val - chip de regizor la Festivalul de Teatru Toma Caragiu, 2014, Irina Zlotea
În prezenţa unei femei, Vania se face mic, mic... - Unchiul Vania, Mirela Sandu, un interviu cu Csilla Albert, Gábor Viola
Andrei Şerban la Ipoteşti. Un workshop trăit - Academia Itinerantă Andrei Şerban, Ipoteşti, 2011, Cristiana Gavrilă
Destinaţia Ionesco - Cinci dimensiuni feminine, Ruxandra Anton
Pe aripile instinctului - Cutia Pandorei, Ruxandra Anton
Dragoste închiriată - Natură moartă cu nepot obez, Ruxandra Anton
Jocurile crizei! - Festivalul Zile şi Nopţi de Teatru European, Brăila, 2009, Ruxandra Anton
Teatralitate retro - Footsbarn Theatre, Oltița Cîntec
Undeva în Europa - Premiul Europa pentru Teatru, 2009, Crenguța Manea
O comedie postmodernă - Alles zu seiner Zeit / Toate la timpul lor, Oltița Cîntec
Corpul ca idee-cameleon - Dance a Playful Body, Gina Șerbănescu
Homo ludens sau Ovidiu revisited - Metamorfoze, Alina Mazilu
Valea sărbătorii - 60 de ani de la înfiinţarea teatrului I.D. Sârbu din Petroşani, Ruxandra Anton
Atelier Cehov susţinut de Yuriy Kordonskiy, Alina Mazilu
Festivalul Shakespeare 2008. Impresii răzleţe., Liviu Ornea
Teatrul fluid: Salt - FITS 2008, Oltița Cîntec
Patru actori, douăsprezece roluri - Harold şi Maude, Oltița Cîntec
De la iniţiere, la confesiune - Spovedanie la Tanacu, Crenguța Manea
...un om lucid este egal cu un om periculos - eMeS, Crenguța Manea
Horaţio-Hamlet: scrisoare din pântecul mausoleului - Hamlet, Miruna Runcan
Societatea de vânătoare sau lungul drum al zilei către moarte, Liviu Ornea
Infernul nu sunt ceilalţi - Cu uşile închise, Liviu Ornea
Desant românesc, cu Thespis, la Avignon - Mansardă la Paris cu vedere spre moarte, Oltița Cîntec
O poveste pentru oameni mari - OO!, Oltița Cîntec
Un spectacol mediocru - A douăsprezecea noapte, Oltița Cîntec
Ancheta Decăderea criticii, Liviu Ornea
Înainte de tăcere, Liviu Ornea
Placet qui absurdum - Ionesco - Cinci piese scurte, Liviu Ornea
Ce formidabilă harababură!, Liviu Ornea
Neil LaBute la Teatrul Act, Liviu Ornea
Quartett-ul lui Bob Wilson, Liviu Ornea
Hamletmachine. Un eveniment, Liviu Ornea
Purificare. Teatrul ca experienţă mistică, Liviu Ornea
Chéreau şi Brook: fascinaţia textului - La légende du grand inquisiteur, Liviu Ornea
Talentul de-a coagula o echipă - Năzdrăvanul Occidentului, Oltița Cîntec
Teatrul ca întîlnire - La MaMa New York, Oltița Cîntec
Trei nopţi cu Madox - Vezi duhul sfânt făcut sensibil?, Liviu Ornea
Act pur de narcisism - Elizaveta Bam, Liviu Ornea
Că vinovat e tot făcutul - Molly Sweeney, Liviu Ornea
O seară de neuitat... - Visul unei nopţi de vară, Liviu Ornea
Notaţii din Festival, Liviu Ornea
Direct din Amsterdam: Anneee Frank. Cronică pe două voci, Liviu Ornea
Despre lumea de azi şi despre România care a fost odată / Ochean întors, Adrian Cioroianu, Ileana Popovici, pe marginea unei cărţi de Ana Maria Narti
Lecţia Basarabiei / Moldova pe tobogan, Andreea Dumitru, Doina Jela Despois, Vitalie Ciobanu
Redescoperirea lui Shakespeare, Andrei Șerban, pe marginea unei cărţi de Ana Maria Narti
Uneori pot să aibă dreptate şi săracii critici, Oltița Cîntec
Chişinău, 7 aprilie (teatru-document), Irina Nechit, Mihai Fusu, Dumitru Crudu, Constantin Cheianu
Fiare, îngeri şi martiri. Însemnări despre seducţia totalitară, Ana Maria Narti
Shakespeare - textul ca partitură de joc, Ana Maria Narti
Silviu Purcărete sau privirea care înfăţişează, Oltița Cîntec
Soţii Palavrakis, Angélica Liddell, traducere de Alina Cantacuzino
Actoria - şansa de a da sens existenţei, Mirela Sandu, un interviu cu Áron Dimény
Actoria este arta de a intra în rezonanţă cu spectatorul, Mirela Sandu, un interviu cu Ioan Coman
Ador să fac teatru şi este important să nu uit că totul are un sens, Mirela Sandu, un interviu cu Yuri Kordonsky
Corpul meu a vrut să fie balerin, iar sufletul actor, Gina Șerbănescu, un interviu cu Marius Manole
Eu nu pot să separ arta de viaţă, Liviu Ornea, un interviu cu Alexander Hausvater
Există o criză de oameni motivaţi şi nu numai în teatru, Mirela Sandu, un interviu cu Tompa Gábor
În teatru totul e excepţional, ca o sărbătoare, Alina Mazilu, un interviu cu Ofelia Popii
Întâlnirile mele cu regizorii au fost ca de la suflet la suflet, Mirela Sandu, un interviu cu Marian Râlea
La capătul fiecărui rol este marea singurătate a ta, Mirela Sandu, un interviu cu Anton Tauf
Marea libertate a dramaturgului este anonimatul, Alina Mazilu, un interviu cu András Visky
Nuditatea ne scandalizează, dar nu şi măştile pe care ni le punem, Andreea Dumitru, un interviu cu Pippo Delbono
O modalitate de a gândi cu materia scenică, Crenguța Manea, un interviu cu François Tanguy
Piesele mele sunt de o precizie geometrică, Ruxandra Anton, un interviu cu Katalin Thuróczy, traducere de Anamaria Pop
Regizorul, chiar dacă e tânăr şi la început, trebuie creditat, Andreea Dumitru, un interviu cu Olivia Grecea
Sunt un om care se coace greu. Am nevoie de timp pentru tot, Mirela Sandu, un interviu cu Ervin Szűcs
Ţin ca lucrurile să întâmple pe scenă, la vedere, Mirela Sandu, un interviu cu Horia Suru
Trebuie să stai în linişte, să auzi vocea din interior, Mirela Sandu, un interviu cu Enikő Györgyjakab