LiterNet foloseşte sistemul CPM (cost per mie) pentru afişarea bannerelor. Asta înseamnă că veţi plăti pentru numărul de afişări ale bannerului dumneavoastră în pachete de 1.000 de afişări.

Publicitatea se face pe campanii, fie pe o perioadă de timp, fie pentru un număr exact de afişări.

Numărul minim de afişări pentru care se poate începe o campanie este de 50.000

Contorizarea afişărilor se face prin adserver-ul Revive Adserver instalat pe serverul LiterNet, un sistem avansat care nu permite generarea artificială de afişări prin încărcarea (refresh) continuă a paginii pe care se afişează un anumit banner. De asemenea, acest sistem permite utilizarea într-o campanie a mai multor bannere, afişate fie în rotaţie, fie prin targeting bazat pe diverse criterii (data, zi din săptămână, oră, domeniul sau IP-ul vizitatorului, etc).

Preţuri bannere

În momentul de faţă LiterNet practică următoarele preţuri în funcţie de tipul bannerului ales:

Categoria A:

Categoria B:

Categoria C:

Categoria D:

* Notă: CPM = cost per mia de afişări

Oferim reduceri pentru campanii îndelungate sau cu număr mare de afişări

Prețuri publicitate text în reviste prin email

LiterNet vă oferă şi posibilitatea de a face publicitate text în 2 din revistele distribuite prin email, Programul cultural şi Cărți LiterNet.

Preţurile pentru publicitate în revistele prin email sunt negociabile direct.

Contact

Pentru a începe o campanie publicitară pe LiterNet sau pentru întrebări şi detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi prin email la [email protected]

Publicitate

Sus